E-POE MÜÜGITINGIMUSED

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad Silmatark e-poe (edaspidi E-pood) klientide (Ostja) ja E-poe haldaja Silmatark OÜ (edaspidi Müüja) vahel.

1.2. Müüja: Silmatark OÜ
Registrikood:
11983885
Aadress: W. Struve 4, 51003 Tartu
E-post: info@silmatark.ee
Telefon: +372 553 3113

1.3. Müüja võib müügitingimusi ajakohastada, avaldades uued tingimused oma veebilehel. 

2. TOOTED JA HINNAD

2.1. Kõik E-poes müüdavad tooted on esitatud koos kirjelduse ja hinnaga eurodes (€).

2.2. Kauba hinnale lisandub kättetoimetamise tasu, mis sõltub valitud tarneviisist.

2.3. Kui tellitud toodet pole laos, võtab Müüja Ostjaga ühendust ja pakub uut tarneaega, asendustoodet või raha tagasi. Kui Ostja otsustab raha tagastamise kasuks, toimub see hiljemalt 14 päeva jooksul pärast teavitamist.

2.4. E-poes kuvatavad tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral erineda tegelikust tootest.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Ostja valib soovitud tooted ja lisab need ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamisel sisestab Ostja vajalikud andmed (ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed) ning valib sobiva pakiautomaadi.

3.3. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast makse sooritamist ning Ostja saab e-kirja tellimuse kinnitusega. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.

3.4. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.

3.5. Pangalingiga maksmisel tuleb kindlasti vajutada panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“, et makse korrektselt registreeruks.

3.6. Ostja vastutab tellimuse esitamisel esitatud andmete õigsuse eest. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja vigadest tingitud viivituste või ebaõnnestunud kohaletoimetamise eest.

4. MAKSEVIISID

4.1. E-poes saab maksta järgmiste makseviisidega:

  • Eesti pangalingid (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank jt)
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Muud Maksekeskus AS poolt toetatud makseviisid

5. KOHALETOIMETAMINE

5.1. Kaupu tarnitakse Eestis.

5.2. Tarneviisid: Omniva või DPD pakiautomaat

5.3. Tellitud kaup toimetatakse Ostjani tavaliselt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Täpne tarneaeg kuvatakse tellimuse vormistamisel.

5.4. Kui kaup jõuab pakiautomaati, saadetakse Ostjale SMS või e-kiri kättesaamise juhistega.

5.5. Kui kaup ei jõua Ostjani heas seisukorras või on saadetud vale toode, tuleb sellest viivitamatult teavitada Müüjat aadressil info@silmatark.ee.

6. TAGASTAMINE JA PRETENSIOONID

6.1. Ostjal on õigus 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist tellimusest taganeda ja kaup tagastada. Taganemisõigus kehtib ainult eraisikust Ostjale, mitte juriidilisele isikule.

6.2. Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaalpakendis ja kahjustamata.

6.3. Taganemisõigus ei kehti järgnevatele toodetele:

  • Eritellimusel valmistatud prillid ja retseptiläätsed, kuna need on valmistatud vastavalt Ostja individuaalsetele parameetritele ning neid ei saa teisele kliendile edasi müüa.
  • Avatud toidulisandid, kuna need ei ole tagastatavad tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel.

6.4. Tagastamiseks tuleb Ostjal esitada vabas vormis taganemisavaldus e-posti teel aadressil info@silmatark.ee ning tagastada kaup 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist. Tagastatav kaup peab olema korrektselt pakendatud, et vältida kahjustusi transpordi käigus.

6.5. Tagastamine on võimalik kas pakiautomaadi kaudu või kokkuleppel Silmatarga Tartu ja Tallinna kabinetis.

6.6. Müüja tagastab Ostjale raha hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist, kuid võib keelduda tagasimaksest seni, kuni on toote tagasi saanud või saanud tõendi selle tagasisaatmise kohta. Kui tagastatav toode ei vasta tagastamistingimustele (nt on kasutatud või kahjustatud), on Müüjal õigus keelduda tagasimaksest või vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

6.7. Kui Ostja valis tavapärasest kallima tarneviisi, ei ole Müüja kohustatud hüvitama transpordikulu, mis ületab kõige odavama tarnemeetodi hinna.

7. VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

7.1. Müüja ei vastuta Ostja süül tekkinud kahjude eest (nt kui tooteid kasutatakse valesti).

7.2. Kõik vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti või kohtu poole.

8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

8.1. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks vastavalt kehtivatele andmekaitsenõuetele.

8.2. Isikuandmeid võidakse edastada tarne- ja makseteenuse pakkujatele tellimuse täitmiseks.

8.3. Täpsem teave isikuandmete töötlemise kohta on saadaval Silmatarga privaatsuspoliitikas.